Isnin, 7 Mac 2011

Majlis Perkahwinan Hafiz dan Ika



Pada tanggal 05hb March 2011 (Sabtu) adalah hari bersejarah buat Hafiz & Ika, dimana mereka berdua telah diijabkabulkan menjadi pasangan suami dan isteri yang sah.


Majlis Pernikahan telah diadakan dimasjid di Sentul pada 05hb March 2011 jam 10.30pagi oleh naib kadi yang bertugas pada masa tersebut. Dalam majlis yang dihadiri oleh kedua belah keluarga majlis pernikahan berjalan dengan lancar dimana hanya dengan satu lafaz nikah sahaja hafiz dan ika kini bergelar suami dan isteri yang sah, semoga mereka berbahagia hingga keakhir hayat.


Majlis kenduri untuk meraikan kedua-dua mempelai telah diadakan disebelah malam di taman tasik titiwangsa, kuala lumpur bermula daripada jam 8.30 malam hingga jam 10.30malam. Majlis tersebut dianggarkan telah dihadir lebih daripada 700 para tetamu yang terdiri daripada saudaramara kedua-dua belah pihak, sahabat handai dan kenalan jauh dan dekat.


Majlis diserikan lagi dengan perarakan kedua-dua pengantin diiringi paluan kompang untuk majlis persandingan. Dengan memakai baju serba putih kelihatan kedua-dua mempelai bak pinang dibelah dua, sama cantik dan sama padan semasa persanfingan dijalankan.

Pada jam 10.30 malam majlis perkahwinan Hafiz dan Ika menutup tirai.... Diucapkan Selamat Pengantin Baru Buat Hafiz & Ika, Semoga berbahagia hingga keanakcucu...AMIN

Sila Klik Di sini untuk gambar Album 1
Sila Klik Di sini untuk Gambar Album 2

Sila Klik Link dibawah untuk menyaksikan Video Perkahwinan Hafiz & Ika
Video 1, Video 2, Video 3, Video 4, Video 5, Video 6, Video 7, Video 8, Video 9

Tiada ulasan:

Catat Ulasan